regn..

Idag så har de regnat hela dagen lång. Jag sov hos min syster i västerås, hade med mig balto också. Han var en riktig buse där, tog allt som var i hans närhet bara för att leka med honom. Men de orkade jag inte med.
Mitt comviq kompis hade tagit slut också, så då gick de inte att smsa med min pojke :(
De är sånna här dagar man bara vill krypa ner under täcket äta massa godsaker och se på en bra film! Inte nog med de hade vart ännu bättre om Andreas hade vart där :/
De har vart väldigt trevligt hos min syster. Jag och Marty har varit ute och gått några långa promenader med Balto, och de gillade han. De va dock jobbigt att torka hans tassar när vi väl kom in. Han var ju så envis att han sprang in ibland bara för att jävlas..
Runt klockan 19 tiden så började vi laga mat, blev potatismos med stekta grönsaker och kycklingspett (yummy yummy yummy i've got like in my tummy)
Jag hann inte äta :( för då ringer mamma och säger att jag ska ner. Pappa kommer upp och hjäper mig med att hämta hundens ''bagage''.
Nu så är jag hemma, vi åkte in till coop för att köpa filmjölk till hunden och ett comviq kompis till mig :) De är plus i kanten :D jag har comviq nu :D<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0