åhh!

jag har verkligen inte orkat blogga under hela denna vecka, varit helt slut för ingenting.
Gissa vad jag gör imorgon?? :D
jag ska på Walking with dinosaurs med älskling!! :D Fick dom till min födelsedag av honom (:
På söndag fyller han år, och jag har klart köpt den bästa presenten till honom :D ni får veta på söndag vad han får. hihi proppa nyss i mig en hel kebab tallrik, de var så himla gott! Någon annan än bara jag som käkat skräpis idag?*blink blink*

Men nu så ska jag städa mitt rum! Ses senare

Kommentarer
Postat av: emma

FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN, FRÅGA VAD SOM HELST! SVARAR PÅ ALLT! ;) VAR INTE BLYGA!



Fin blogg btw, kolla gärna in min och lämna en kommentar efter dig. Ställ även gärna en fråga eller fler på min frågestund som jag har nu! Kram :)

2010-04-03 @ 15:09:41
URL: http://nattstad.se/emmalahti

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0