Plugg plugg och plugg

hej lilla blogg
Sitter här och pluggar på filosofi. Jag har prov imorgon inom kunskap, sanning och vetenskap. Jag har pluggat hela morgonen men ingenting vill fasta i huvudet!! :( Hur gör ni när ni ska plugga in för ett prov? skulle ´bli jätte glad om ni gav mig några tips och ideér om hur jag kan göra pluggandet roligt.

Imorgon ska jag vara i skolan klockan 9.05, jag och jenny ska gå till John Bauer och prata om våran skola, de kommer vara jätte många studie 6 yrkesvägledare där så nu måste man vara peppad och glad (: Vill ni veta något om skolan så kan ni besöka denna adress här http://www.citygymnasiet.com/  :9
Om ni har några frågor så är de bara att fråga på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0