woho Äntligen!!!!

yay nu har jag äntligen fixat min header till bubbleroom sidan, de va svårt ju xD
höll på att bli jätte irriterad för den blev så stor hela tiden.
Men nu är de färdigt fixat :D När jag fixa den så använde jag mig utav Picasa och paint :D jag älskar paint (:
men för att ändra storlek då är de riktigt svårt för man måste hela tiden uppdatera på sidan för att se hur den blev och man blev väldigt galen. Hur bar ni er åt? samma sak gäller med denna blogg sida, de är bara en massa goder och jag förstår verkligen inte, de är nästan som myrornas krig när man väl kollar på kodmallarna o.O
  Men ni får ha de så bra nu, bloggar imorgon om vad jag gjorde idag för jag är lat just nu för att göra de,
   Godnatt sov sött dröm om alla småkryp ni har mött! :*



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du får en bra dag :)



Kram

2009-10-01 @ 16:52:36
URL: http://kanskeenblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0