sommarskola

idag var första gången på länge jag var på skolan, var nämligen så att jag var på sommarskola. Det var roligt att träffa alla vänner igen :) <3

Jag har inte vart på hugget med att blogga, men kan skriva och bertätta vad jag fick i present i alla fall :)

* Äventyrsbana för två
* mycket kläder
* Svarta skinn converse skor
* Peak performance jacka
* presentkort på kicks
* presentkort på h&m
* 1000:-
* Calvin Klein klocka
* kilklackar
* digitalkamera IXUS 210
* Converse väska
* converse väska fast liknande en påse
* Resa till Barcelona
* en special te
* Stearin ljus olja som lukta så jäkla gott! Vanilj med chilli
* Stolthet och fördom och zombier - nästan läst ut den!

det var nog det jag fick :) Om ni vill se på bilderna från min lilla födelsedags fest så få in på min facebook bara :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0