2/7 - 10

Rix Fm festivalen i torsdags var verkligen trevlig, hade jätte kul med Ida :d vi träffade också på Betty så då var vi alla tre och vandra omkring. Innan Betty kom så gick jag och Ida runt och fick/tog massa gratis saker :D xD jag blev till och med medlem på saker så att vi till exempel kunde få en gratis tandborste XD hahah vi hade super kul, sen käka vi en tunga :o pizza tunga :P den var torr..
Fick feber också, och var hes, inge kul. febern gjorde inget men de var just halsen som gjorde en lite konstig sen att man fick snyta sig hela tiden, jag massproducerar snor i min hjärna -.-

Idag så stannade jag hemma, vakna runt 11 helt ner slagen kände jag mig. Snöt mig minst 20 gånger innan jag gick upp. Hade lite feber också, den var runt 38.5 grader. Inte så mycket :) 
Sen gjorde jag vackra snor bubblor för att underhålla mig själv. ^^
Det var steekigt varmt ute idag, 30.1 grader, så jag var inne hela dagen kan jag säga, jag mådde för dåligt för att vara ute!
Imorgon så ska jag träffa älsklingen, mår jag bättre så ska vi till cityfestivalen, hade lovat honom att vi skulle gå dit. Får väl knapra i mig tabletter och massa vitaminer på morgonen (Y)
Vid torget så fanns de en maskin där man ska klippa snöret, och dessa snören innehåller olika saker som tex; Nintendo ds, samsung touch mobil, ipod, ipod touch :o och de kostade 20 kr för en gång :o lätt att jag ska testa den imorgon!

Vad har ni gjort idag då? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0