happy face =D

30-juni 2010

Halluuu läckerpoodding!
De var ju ett tag sen man var inne här och skrev egentligen, hur länge sen var det egentligen? hmm vet faktiskt inte, inte kollat upp de än. Men ska göra de så fort jag har skrivit färdigt. Idag så var jag på prova på dag på CNT marketing, och de var skit kul ju! :) massa skäna människor som gillar att sprida glädje och energiska!
När vi väl var och knacka på dörr till dörr så kände man en känsla att ''undra hur denna person kommer att va?'' men det var kul att testa på och se hur Hannes skötte sig. Hannes var killen som jag fick gå runt med, han förklara hur allting gick till och så :)
HA! på tal om det.. Dagen innan jag skulle på denna sak så var jag på intervju och då sa tjejen som intervjua mig att man skulle ha en dresscode så då tog jag ett linne, svarta byxor och en kavaj med uppvikta ärmar.. Uppvikta ärmar var inge skönt att ha då jag märkte senare på kvällen att min armveck var helt prickigt med massa liknande lingon prickar... Får fan börja lägga av med sprutorna, måste börja behärska mig nu :o

Imorgon så ska jag träffa söta rara Ida från lilla Kolsva som jag inte träffat på länge, saknar henne, sist jag träffa henne så var de på skolavslutningen. Vi ska gå på Rix fm festivalen, intressant intressant så vi får se hur det blir :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0